• Stop coping, and start posting. Register an account in order to gain full access to Lookism's features.

"Why EVERY white guy in Asia is a loser.. "

Joined
Sep 5, 2015
Messages
3,125
Reputation
10
To be fair : He seems to be very angry that he can't get a white girl, and that white men slay asian girls easily.


[video=youtube]

He has multiple videos literally DROOLING over white women, trying to chat them up and failing. 


[video=youtube]
 

lookz

Machine
Joined
Jul 18, 2015
Messages
5,072
Reputation
14
See this is fucking minority privilege you can just be racist. Just imagine if a white guy made a video: why all blacks in the US are dumb

And the reasoning is fucking stupid. The reason expats exist is because the education is so utter SHIT in most asian countries (i've heard this first hand) so multinationals can't hire locals so THAT is why white guys are hired because their skills are FAR SUPERIOR. An expat is AT LEAST THREE TIMES as expensive to hire for an employer. Fucking lol at this idiot coping mongoloid looking asiancel.
 

Luminaire

Regular
Joined
Jun 15, 2016
Messages
1,110
Reputation
1
lookz said:
See this is fucking minority privilege you can just be racist. Just imagine if a white guy made a video: why all blacks in the US are dumb

And the reasoning is fucking stupid. The reason expats exist is because the education is so utter SHIT in most asian countries (i've heard this first hand) so multinationals can't hire locals so THAT is why white guys are hired because their skills are FAR SUPERIOR. An expat is AT LEAST THREE TIMES as expensive to hire for an employer. Fucking lol at this idiot coping mongoloid looking asiancel.

:clap:
 

Legit Theory

Hello
Joined
Dec 4, 2015
Messages
11,654
Reputation
5,808
lookz said:
See this is fucking minority privilege you can just be racist. Just imagine if a white guy made a video: why all blacks in the US are dumb

And the reasoning is fucking stupid. The reason expats exist is because the education is so utter SHIT in most asian countries (i've heard this first hand) so multinationals can't hire locals so THAT is why white guys are hired because their skills are FAR SUPERIOR. An expat is AT LEAST THREE TIMES as expensive to hire for an employer. Fucking lol at this idiot coping mongoloid looking asiancel.

This is cope, can you white male victims be any more pussies? There are plenty of SFcel videos all over the internet and you take offense to some angry gook with 6k views?

The truth is there is just a huge push to modernize Asia and using white faces in institutions like education or marketing makes that look like it's happening. In China they pretty much just pay you to be white

This guy was clearly not being racist to any great degree, I took no offense to any of his comments. He's right, any guy who's not an a western country full time for money making is a loser cuck. His teaching skills aren't going to be amazing if he had to resort to a mongrel ethnic country. White guys in Asia are losers, plain and simple. Just lol if you think Chad is planning his next trip to the Philippines to teach little brown midgets how to say "herro"

If you've left the west full time, you've lost BIG time
 
Joined
May 10, 2016
Messages
639
Reputation
0
Ironic that he has an Aussie accent... Why doesn't he ask his parents why they moved to Australia? :smile:
 

FuckThis

Rotter
Joined
Jul 5, 2015
Messages
3,880
Reputation
2
I mean lets be real here

If you are not a millionare,IG model or a celeberty you are loser. 

No Chad ever had a teaching job,especially not in fucking china :cage2:
 

frenchy91

I will ascend again
Oldcels
Joined
Jul 12, 2015
Messages
9,461
Reputation
1,174
he s coping a lot tbh
lot of ppl expat themselfs for work for a couple of years cauz its a valuable experience for their curriculum vitae
but he thinks its because they cant find work in the west, thats plain dumb
 

Biffboff

Machine
Joined
Dec 9, 2015
Messages
5,624
Reputation
1,690
You can't move to Asia with no skills as a white guy, what shit is he smoking!
 

lookz

Machine
Joined
Jul 18, 2015
Messages
5,072
Reputation
14
Legit Theory said:
lookz said:
See this is fucking minority privilege you can just be racist. Just imagine if a white guy made a video: why all blacks in the US are dumb

And the reasoning is fucking stupid. The reason expats exist is because the education is so utter SHIT in most asian countries (i've heard this first hand) so multinationals can't hire locals so THAT is why white guys are hired because their skills are FAR SUPERIOR. An expat is AT LEAST THREE TIMES as expensive to hire for an employer. Fucking lol at this idiot coping mongoloid looking asiancel.

This is cope, can you white male victims be any more pussies?  There are plenty of SFcel videos all over the internet and you take offense to some angry gook with 6k views?  

The truth is there is just a huge push to modernize Asia and using white faces in institutions like education or marketing makes that look like it's happening.   In China they pretty much just pay you to be white

This guy was clearly not being racist to any great degree, I took no offense to any of his comments.  He's right, any guy who's not an a western country full time for money making is a loser cuck.  His teaching skills aren't going to be amazing if he had to resort to a mongrel ethnic country.  White guys in Asia are losers, plain and simple.  Just lol if you think Chad is planning his next trip to the Philippines to teach little brown midgets how to say "herro"

If you've left the west full time, you've lost BIG time

it's not a cope. the white guys have to be covert (anonymous) with their racism and sfcelling. But in the phillipines, thailand, indonesia, and south korea racism is OVERT and nobody is ashamed about it.

A few examples: in the indonesian media there is adverts for lotion to make you look more white
In the phillipines they are suspicious of dark looking phillipines because they think they are all robbers.
From the wikipedia about racism in SK:

Racism in South Korea is widespread and overt in nature, stemming from the country's commonly held belief that Koreans are a "pure-blooded race" that have been homogeneous throughout history.[5][6][7] South Korean racism comes in a variety of different forms, such as nationalistic xenophobia, ethnic prejudices, and discrimination against persons on the basis of their skin color and ancestry.

So summary: what they SFcels are doing on their incel boards is LITERALLY the overt norm in south korea.

Also read this:
https://en.wikipedia.org/wiki/Korean_ethnic_nationalism

Conclusion, other societies have a lot more "racism privilege" than western ones.
 

IceCutter

Megastar
Joined
Jul 31, 2015
Messages
8,947
Reputation
11
Haha good example of ugly eurasian mix, probably some bad luck

yeh dude sounds pretty bitter tbh, his mother is asian right? Does he prefer asian or white girls. Some hapas are messed up
 

RealRob

Super Moderator
Staff member
Super Moderator
Joined
Jul 22, 2015
Messages
22,049
Reputation
3,047
LOL he is very mad the whites are banging "his women"  :giggle:
 
Top