What does female skin feel like

GifMan

Incel
Joined
Jan 17, 2016
Messages
456
Reputation
1
2016 GOAL: Touch a human female organism
2017 GOAL: Talk to a human female organism
2018 GOAL: Hug a human female organism
2019 GOAL: turn 30 and be alive
 

IsaacNewton

Coper
Joined
Dec 5, 2015
Messages
655
Reputation
0
Assuming it's a HQNP girl it feels amazing dude, holding hands with a girl you like is probably one of the greatest feelings in the world
 

GifMan

Incel
Joined
Jan 17, 2016
Messages
456
Reputation
1
IsaacNewton said:
Assuming it's a HQNP girl it feels amazing dude, holding hands with a girl you like is probably one of the greatest feelings in the world
I need ideal feeling  :mad:

You really a slayer according to stats?
 

LOST BLUEFIN

Incel
Joined
Dec 11, 2015
Messages
161
Reputation
0
depends on the girl but usually very silky and soft. i got goose bumps and tingles down my spine when i properly caressed my gf for the first time in high school (srs)
 

GifMan

Incel
Joined
Jan 17, 2016
Messages
456
Reputation
1
FireHaze said:
:jordan:

You're never gonna make it boyo

Just go ER
I will be satisfied to get my first hug before I turn 30. I am the ultimate subhuman so I must have realistic expectations
 

GifMan

Incel
Joined
Jan 17, 2016
Messages
456
Reputation
1
LOST BLUEFIN said:
depends on the girl but usually very silky and soft. i got goose bumps and tingles down my spine when i properly caressed my gf for the first time in high school (srs)
I will die a happy man if I can experience this (srs) (srs about the srs tag)
[hr]
Sekrets said:
it feels like skin
Says the masculine hyperslayer who had a threesome with hot jailbaits
 

LOST BLUEFIN

Incel
Joined
Dec 11, 2015
Messages
161
Reputation
0
GifMan said:
LOST BLUEFIN said:
depends on the girl but usually very silky and soft. i got goose bumps and tingles down my spine when i properly caressed my gf for the first time in high school (srs)
I will die a happy man if I can experience this (srs) (srs about the srs tag)
[hr]
Sekrets said:
it feels like skin
Says the masculine hyperslayer who had a threesome with hot jailbaits
just book a session with an escort
 

assburger

Gigachad
Joined
Oct 6, 2015
Messages
8,608
Reputation
6
IsaacNewton said:
Assuming it's a HQNP girl it feels amazing dude, holding hands with a girl you like is probably one of the greatest feelings in the world
nah fuk that, i only want to rape/destroy bishes now

i'm too hateful to ever want that gay shit now
 

GifMan

Incel
Joined
Jan 17, 2016
Messages
456
Reputation
1
LOST BLUEFIN said:
GifMan said:
I will die a happy man if I can experience this (srs) (srs about the srs tag)
[hr]
Says the masculine hyperslayer who had a threesome with hot jailbaits
just book a session with an escort
Must be with willing civilian or won't bother at all.
 

Yesson

Incel
Joined
Nov 1, 2015
Messages
175
Reputation
0
Dam fucking FEELS. Like all I want to do is cuddle with a girl lmao. Never had ANY of that ever.
 

Legalizer

Banned
Joined
Jan 31, 2016
Messages
1,099
Reputation
2
Pussy feels really tight, its wetter than you'd expect.

Inside mouth is better because of the tongue. 

 

Shadow33

Incel
Joined
Jan 2, 2016
Messages
190
Reputation
0
:stare:



































:cage:
It feels like skin lmao. They aren't angels or some shit. Even JBs. Skin is skin lmao. Maybe slightly smoother cause they have higher estrogen and take better care of it(on average). But it feels pretty normal lol. 


You realize girls are normal right? Like, they have experiences and shit just like you? I think if you didn't have such a weird way of viewing them and putting them on a pedestal you wouldn't be on lookism lmao.
 

D.R.

Banned
Joined
Jul 15, 2015
Messages
1,253
Reputation
0
GifMan said:
cuckadoodledoo2 said:
all soft and chit
Age 14
Already touched a female
I touched a female when I was 14 too, it's quite satisfying I would say. Never put my dick in one though.
 

ugliest

King of Chads
Joined
Dec 1, 2015
Messages
13,041
Reputation
33
cute hqnp jb that is in love with you?
feels like the most beautiful thing ever.
 

Drake

Normie
Joined
Jun 30, 2015
Messages
1,780
Reputation
1
close your eyes

touch your own skin

imagine it being a female
 
Top