• Stop coping, and start posting. Register an account in order to gain full access to Lookism's features.

theory: being social and being good in bed is more important than dominance

IcedEarth

Rotter
Joined
Jul 5, 2015
Messages
3,215
Reputation
12
whatever the fuck dominance might mean for basement dwelling autist virgins

proof? that's what everyone else is doing!
 

rigidity

Regular
Joined
Jun 30, 2015
Messages
2,203
Reputation
3
Randy Orton Is ccool.  I try to base my theories off of what a shitty wrestler would Do.  Oh yeah forgot to mention I'm over 12.
 

SrsCel

Banned
Joined
Jul 19, 2015
Messages
58
Reputation
0
nah 50 shades of grey disproves your social dominance theory
 

IcedEarth

Rotter
Joined
Jul 5, 2015
Messages
3,215
Reputation
12
SrsCel said:
nah 50 shades of grey disproves your social dominance theory

lol only 40 year old mothers read that because their husband is bald, fat, semi-impotent and is fucking 20 year old hookers
 

SrsCel

Banned
Joined
Jul 19, 2015
Messages
58
Reputation
0
IcedEarth said:
SrsCel said:
nah 50 shades of grey disproves your social dominance theory

lol only 40 year old mothers read that because their husband is bald, fat, semi-impotent and is fucking 20 year old hookers

just LOL

lets ignore all the bitches on campus going to see the movie on opening day

writing reviews on facebook

and openingly talking about bdsm

sure buddy
 

IcedEarth

Rotter
Joined
Jul 5, 2015
Messages
3,215
Reputation
12
SrsCel said:
IcedEarth said:
lol have you heard of women being like sheep? that movie was hyped up, bdsm is the rarest female fantasy, tell me why do bunch of women prefer a low T manlet kike twink and lesbian shit

http://www.pornhub.com/insights/what-women-want

while bdsm is very low

http://www.pornhub.com/insights/pornhub-bdsm-searches

because james deen has face

der der der

oh yeah, face, definitely face

 

Bojack

Immortal Prophet
Joined
Jul 1, 2015
Messages
37,521
Reputation
8,492
You have to be good looking in order to get the girl into bed first.
 

IcedEarth

Rotter
Joined
Jul 5, 2015
Messages
3,215
Reputation
12
Bojack said:
You have to be good looking in order to get the girl into bed first.


they are all virgins




and these are virgins too




and nobody is fucking





 

rigidity

Regular
Joined
Jun 30, 2015
Messages
2,203
Reputation
3
IcedEarth said:
Bojack said:
You have to be good looking in order to get the girl into bed first.


they are all virgins




and these are virgins too




and nobody is fucking






Bojack is the guy who makes videos from his mom's basement while wrapping his head in his childhood comfort blanket.
 
Top