• Stop coping, and start posting. Register an account in order to gain full access to Lookism's features.

Teachers in England encouraged to tackle ‘incel’ movement in the classroom

CopiumPoisoning

Marlboro Goldcel
Joined
Apr 12, 2021
Messages
3,948
Reputation
9,920
Academia and the people running this country are legit so retarded. They'll turn a "fringe ideology" mainstream among young boys. Jfl if they think these kids won't find places like this once they've been exposed to the lingo that they can easily search online.

They'll stay up on a school night looking at @forevergymcelling 's Maher pic threads
:biden:
 

CholecalciferoI

wants dark black girl
Joined
May 1, 2021
Messages
5,533
Reputation
5,855
Screenshot_20210820-165724~2.png

:undisputedcry:
 

AsymmetryIsDeath

3/10 in Serbia
Staff member
Super Moderator
Joined
Apr 30, 2017
Messages
29,978
Reputation
14,957
Academia and the people running this country are legit so retarded. They'll turn a "fringe ideology" mainstream among young boys. Jfl if they think these kids won't find places like this once they've been exposed to the lingo that they can easily search online.

They'll stay up on a school night looking at @forevergymcelling 's Maher pic threads
:biden:
they're legit retarded

the number of school shootings and shit is gonna go up 100-fold if fucking teachers start bullying kids for the heinous crime of... being bullied outcasts
 

grace

dear intelligence agencies all posts by this ip...
HQNP
Joined
May 7, 2021
Messages
3,040
Reputation
2,218
i feel like this might have worse effect
:stare:
some ppl just cant take this shit without going insane. or just suck it up even worsely due teenage angst or w/e
i really dunno tbh
 
Joined
Aug 1, 2021
Messages
164
Reputation
376
I seriously doubt what is proposed will be anywhere near as bad as the article makes it sound, however this can only have disastrous consequences.

Imagine you get a 9/10 white female teacher who's 22 years old fresh out of university and just finished "Incel detection training"
If you so much as make eye contact with her you're going to find yourself getting waterboarded at a MI5 black site before lunch break.
 

Sub_Zero

Machine
HQNP
Joined
Jun 11, 2016
Messages
6,661
Reputation
882
They'll probably just say things like "women can do everything as good and even better than men. who agress?"

And the ones not raising their hands will be labeled as antisocial incels
 
Top