JUST BE LARGE THEORY

ugliest

King of Chads
Joined
Dec 1, 2015
Messages
13,042
Reputation
38
When you are large, everything about you looks better

CASE 1:

Stacy: "Wow that tall guy has cute face"
Tracy: "Yeah, asian has ugly face"




CASE 2:

Stacy "Chang is cute af, Ben looks like a kid"

Tracy: "Who is Ben? The short kid? He creepy AF. Chang is funny and smart af, boyfriend goals."






You think that anybody would give a shit if "Chad" had muh browridge muh chin muh hair in the after? NOPE, NOBODY GIVES A SHIT WHEN YOU ARE SMALL.
 

Marin

Gigachad
Joined
Dec 16, 2016
Messages
6,853
Reputation
49
How tall do u think that guy is? what about his frame?
 

Marin

Gigachad
Joined
Dec 16, 2016
Messages
6,853
Reputation
49
The second image ends the face vs height discussion tbh
 
Joined
Jan 28, 2018
Messages
5,623
Reputation
9


:banderas:  

i've heard that Trump doesn't like people much taller than him working for him.
i used to think this was too much.

i stand corrected.


very legit thread. repped.
 
Joined
May 9, 2018
Messages
687
Reputation
9
lee0101 said:
very true but Chang still looks like too dweebish
Dont care that ‘chad’ has seriously gone from a confident pussy destroyer to an invisible beta little kid
 

ugliest

King of Chads
Joined
Dec 1, 2015
Messages
13,042
Reputation
38
Disappointment said:
lee0101 said:
very true but Chang still looks like too dweebish
Dont care that ‘chad’ has seriously gone from a confident pussy destroyer to an invisible beta little kid
i updated the second pic so the face doesnt have backround
[hr]
ForgotMyName said:


:banderas:  

i've heard that Trump doesn't like people much taller than him working for him.
i used to think this was too much.

i stand corrected.


very legit thread. repped.
thanks brother, i updated the second pic so it doesnt fuck up background

also @Realrob thanks for sticky
 

RateMeGuys

Subhuman
Joined
Feb 17, 2018
Messages
46
Reputation
0
ugliest said:
You think that anybody would give a shit if "Chad" had muh browridge muh chin muh hair in the after? NOPE, NOBODY GIVES A SHIT WHEN YOU ARE SMALL.
:cry:
 

Woody

Slayer
Joined
Sep 21, 2017
Messages
2,498
Reputation
284
JJJJJJJUSTTTTTTT


BBBBBBBEEEEEEE

LLLLLLARGEEEEEE
 

ugliest

King of Chads
Joined
Dec 1, 2015
Messages
13,042
Reputation
38
Woody said:
JJJJJJJUSTTTTTTT


BBBBBBBEEEEEEE

LLLLLLARGEEEEEE
so legit its not even funny lol

"My browridge is what keeps me incel" - 5'7 guy
 
Top