• Stop coping, and start posting. Register an account in order to gain full access to Lookism's features.

Its over, girl i like told me "kill me", "i would rather die than be with you'

ugliest

Champion
Joined
Dec 1, 2015
Messages
17,150
Reputation
4,326
omg we humans cope so much, a smarter organism would suicide much much faster
 

Rose Funeral

Banned
Joined
Apr 10, 2016
Messages
1,337
Reputation
0
Daj malo detaljnije

Gde ti je to rekla i kakva je riba 

Jel ti to frendica di si ju upoznao itd. Ili je neka random riba s ulice?
 

ugliest

Champion
Joined
Dec 1, 2015
Messages
17,150
Reputation
4,326
Rose Funeral said:
Daj malo detaljnije

Gde ti je to rekla i kakva je riba 

Jel ti to frendica di si ju upoznao itd. Ili je neka random riba s ulice?

ne vazno, vazno je da sam tako brutalno rejectovan, prije smrt nego incela, ma daj bre its over
 

Rose Funeral

Banned
Joined
Apr 10, 2016
Messages
1,337
Reputation
0
ugliest said:
Rose Funeral said:
Daj malo detaljnije

Gde ti je to rekla i kakva je riba 

Jel ti to frendica di si ju upoznao itd. Ili je neka random riba s ulice?

ne vazno, vazno je da sam tako brutalno rejectovan, prije smrt nego incela, ma daj bre its over

Odjebi  

Idi dalje boli te kurac za jednu ribu
 

Anakind

Champion
Joined
Jul 1, 2015
Messages
12,626
Reputation
46
ugliest said:
omg we humans cope so much, a smarter organism would suicide much much faster

Humans are pretty smart at that. You're just too high inhibition to off yourself.
 

Dolly Buster

Champion
Joined
Feb 29, 2016
Messages
13,598
Reputation
550
You didn't generate enough attraction.

"Attraction is not a choice." - Mystery von Markovik
 

ugliest

Champion
Joined
Dec 1, 2015
Messages
17,150
Reputation
4,326
vanillestorms said:
Just lol all that looksmax shit is just a cope

legit, all gymceling and mewing for nothing
 

ugliest

Champion
Joined
Dec 1, 2015
Messages
17,150
Reputation
4,326
vanillestorms said:
ugliest said:
legit, all gymceling and mewing for nothing

Im sorry bro i just hope youll find a girl one day

i wish the same for you, at least we are redpilled and know what to focus on compared to clueless normies...
 

FuckThis

Rotter
Joined
Jul 5, 2015
Messages
3,880
Reputation
2
Lol this is brutal. I have never heard about rejection this hard. 

I kinda doubt OP tbh. Why would she be so harsh?
 

ugliest

Champion
Joined
Dec 1, 2015
Messages
17,150
Reputation
4,326
FuckThis said:
Lol this is brutal. I have never heard about rejection this hard. 

I kinda doubt OP tbh. Why would she be so harsh?

I was being super agressive and couldnt take a rejection, thats when the "kill me then" came from and i was like, "Goodbye"
 

ItWontBeMe

Machine
Joined
Nov 16, 2015
Messages
6,838
Reputation
11
Rose Funeral said:
Daj malo detaljnije

Gde ti je to rekla i kakva je riba 

Jel ti to frendica di si ju upoznao itd. Ili je neka random riba s ulice?

 
Top