HOLY SHIT CHAD GETS BRUTALLY REJECTED AND HUMILIATED BY 5/10 HOE WTF

Adolf Hipster

Banned
Joined
Nov 21, 2015
Messages
3,779
Reputation
37
:rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

Redpill pure: The greatest power trip of Women is rejecting a 8/10 Chad publicly to boost their ego and sexual market value

This is exactly why you should never never cold approach a group of females. 

Never.

Even if you are Chad.

[video=youtube]
 
Joined
Aug 2, 2015
Messages
4,252
Reputation
7
Had my shit on mute and I could tell it was UK right away from the chicks make-up. Brit girls love making themselves look like milfs for some reason LOL.
 

King Chad

Normie
Joined
Dec 2, 2015
Messages
1,320
Reputation
1
Lol, these sloots just do it to appear like they have more status than him. He MOGS the shit out of all them. 

Notice how they all started hitting X when they saw all the other girls were? They can't bare to be the ones to stick out.
 

Adolf Hipster

Banned
Joined
Nov 21, 2015
Messages
3,779
Reputation
37
damnson said:
brutal

personality theory = legit?

no. read OP. in a non public eye to eye situation, none of these bitches would have rejected him. but since he is on public display in front of many potential female mates, rejecting him will increase a female's social-sexual value and validate her ten times more than giving him a shot.

rejecting 8/10 Chad publicly > dating a 8/10 Chad

When it comes to female validation.


hospen said:
all of them are 4/10 and the guy is generic looking, 6.5/10 at best

flush yourself

:cage:
 

Lel

Gigachad
Joined
Nov 21, 2015
Messages
7,218
Reputation
1,653
he said he was gonna pick the brunette one thus he lowered the other bitches status

dumb Chad, no wonder he is a MM
 

King Chad

Normie
Joined
Dec 2, 2015
Messages
1,320
Reputation
1
MewingTillIDie said:
Adolf Hipster said:
Even if you are Chad.

What if you're a 5'8 ethink-hating manlet called @"king chad"?

Fuark, you're salty. I just hate Muslims. 

But it's funny as fuk seeing you look for validation from @Adolf Hipster

:jordan:
 
Joined
Jan 25, 2016
Messages
414
Reputation
0
King Chad said:
MewingTillIDie said:
What if you're a 5'8 ethink-hating manlet called @"king chad"?

Fuark, you're salty. I just hate Muslims. 

But it's funny as fuk seeing you look for validation from @Adolf Hipster

:jordan:

I don't need his validation, but I do find it amusing that you hate ethniks, yet you probably have ethnik genes in yourself, which  probably explains why you're an ugly 5'8 manlet and why you fit in so well here, with the rest of us.

:goodfellas:
 

Adolf Hipster

Banned
Joined
Nov 21, 2015
Messages
3,779
Reputation
37
King Chad said:
MewingTillIDie said:
What if you're a 5'8 ethink-hating manlet called @"king chad"?

Fuark, you're salty. I just hate Muslims. 

But it's funny as fuk seeing you look for validation from @Adolf Hipster

but he is right mate

5'8 

lol its over

Hate? Check out my latest thread you raging manlet
 

King Chad

Normie
Joined
Dec 2, 2015
Messages
1,320
Reputation
1
Adolf Hipster said:
King Chad said:
Fuark, you're salty. I just hate Muslims. 

But it's funny as fuk seeing you look for validation from @Adolf Hipster

but he is right mate

5'8 

lol its over

Hate? Check out my latest thread you raging manlet

Ethnic

lol it's over. projection/10

Also, yeah, Hate. Ideology is optional,  not race.


MewingTillIDie said:
King Chad said:
Fuark, you're salty. I just hate Muslims. 

But it's funny as fuk seeing you look for validation from @Adolf Hipster

:jordan:

I don't need his validation, but I do find it amusing that you hate ethniks, yet you probably have ethnik genes in yourself, which  probably explains why you're an ugly 5'8 manlet and why you fit in so well here, with the rest of us.

:goodfellas:

Projection boyo

Unlucky brah, a lot of people here aint ugly. Also, ethnic becomes I'm 5'8? In what world?

Cope. Also, no hate for ethnics. I just point out cope, and hate Muslims.
 
Top