Fucking lol if you think blue eyes don't give you a couple points

mydougiefresh

Normie
Joined
Jul 7, 2015
Messages
1,818
Reputation
3
If your ethnic and dark it really does give you a couple of points, because of the strong color contrast and strong effect it has on people looking at it.
 

Manny

Incel
Joined
Feb 20, 2016
Messages
117
Reputation
0
Bump Roboter said:
i have them and i dont have a clue why people think its special, majority of guys here in north/middle western europe have them so whats the deal

also light eyes look a lot more beta and female like dark eyes
yes but imagine a latin american with light eyes. Its just exotic.
 

unclejack

Normie
Joined
Dec 15, 2015
Messages
1,813
Reputation
2
Bump Roboter said:
also light eyes look a lot more beta and female like dark eyes
I think light eyes look 10x better but lots of girls seem to like dark eyes as they consider them more masculine and mysterious from what they tell me
 

Ascent

Normie
Joined
Dec 27, 2015
Messages
1,229
Reputation
0
As a brown guy with decent colouring I think light eyes would give an insane halo.
 

Jawanomics

Lookism God
Joined
Jul 6, 2015
Messages
19,173
Reputation
3,340
light eyes with dark eyebrows is where the halo comes from.

latisse the fuck out of your eyebrows.
 

Mughal

Banned
Joined
Feb 1, 2016
Messages
1,450
Reputation
0
Ascent said:
As a brown guy with decent colouring I think light eyes would give an insane halo.
Would you ever get contacts boyo?
 

Ascent

Normie
Joined
Dec 27, 2015
Messages
1,229
Reputation
0
Mughal said:
Ascent said:
As a brown guy with decent colouring I think light eyes would give an insane halo.
Would you ever get contacts boyo?
Nah, not my style man.

I wear glasses so I'd have to get coloured PRESCRIPTION contacts, which'd be expensive af.

I actually prefer glasses tbh, been wearing them for years.
 

Mughal

Banned
Joined
Feb 1, 2016
Messages
1,450
Reputation
0
Ascent said:
Mughal said:
Would you ever get contacts boyo?
Nah, not my style man.

I wear glasses so I'd have to get coloured PRESCRIPTION contacts, which'd be expensive af.

I actually prefer glasses tbh, been wearing them for years.
Legit. I think it's worth the halo but people around you will start thinking you're a fake person and that you care too much about looks lol. I would get them otherwise.
 

Temoc

Coper
Joined
Oct 27, 2015
Messages
922
Reputation
0
Bump Roboter said:
i have them and i dont have a clue why people think its special, majority of guys here in north/middle western europe have them so whats the deal

also light eyes look a lot more beta and female like dark eyes
It depends on the color, really light blues look better than the darker blue IMO.

Also it looks much better if the guy is black or a white guy with dark hair and eyebrows(my case).



The guy in OP looks like crap with contacts, too fake. Contacts cannot reproduce the real thing, we need Stroma laser.
 
Top