Every man should be trying to get sub 10% body fat

FireHaze

Gigachad
Joined
Jun 30, 2015
Messages
8,665
Reputation
6
If you're a man, excess facial fat just makes you look like SHIT.



If your face isn't lean like this you need to get off your ass and stop stuffing your face with food, you fat fuck.
 

Bojack

Lookism God
Joined
Jul 1, 2015
Messages
27,415
Reputation
3,573
lmao at the incels here gymceling.
 
Joined
Jul 13, 2015
Messages
346
Reputation
0
Legit!

Mirin strong pencil neck too! :lol:

But seriously this is legit.



Lean face is life 

From Subhuman to slayer in a matter of a few bodyfat percentage points.
 
Joined
Jul 13, 2015
Messages
346
Reputation
0
Linger said:
ColezRightFoot said:
Legit!

Mirin strong pencil neck too! :lol:

But seriously this is legit.



Lean face is life 

From Subhuman to slayer in a matter of a few bodyfat percentage points.
What the fuck are you talking about? He looks good there. Lol@ that that guy being subhuman :giggle:
But I'm a lookism poster I only believe in black or white scenarios! 8+ or death! :lol:

I was being scarastic you fuck guy never was bad looking just people always posted this picture on sluthate to try and "stormfront" him out of jealousy.
 

modified

hairloss expert
Joined
Jul 14, 2015
Messages
4,963
Reputation
10
<10% body fat is only possible with perfect genetics or lots of drugs.
 

Sociopath1983

Normie
Joined
Jun 30, 2015
Messages
1,819
Reputation
1
Yup facial leanness makes or breaks how you look. If you have slayer bones low bf% is the promised land. If you have weak bones higher bf% will make you look better as it hides your potato bones.
 

TRT

Coper
Joined
Jul 19, 2015
Messages
716
Reputation
1
legit #1 looks-maxer.

just lol at claiming red-pill whilst being 12%+ bf.
 
Joined
Jul 13, 2015
Messages
346
Reputation
0
TRT said:
legit #1 looks-maxer.

just lol at claiming red-pill whilst being 12%+ bf.
This

Just LMAO @ surgerycels that are around 18% bf! :lol: :lol: :lol:

Skinnyfatcels/obesecels talking about jaw implants too! :lol: :lol: :lol:
 

ridiculously_likeable

Infinite Divine PSL Incarnation
Joined
Jan 20, 2017
Messages
41,088
Reputation
230
horrible autism

lol if you think looking like a holocaust survivor will do anything good to your attractiveness
 

Meltcel

Banned
Joined
Feb 4, 2018
Messages
1,466
Reputation
3
Autistic gymcel cope

The more recessed your bones the more shit you look with low bodyfat

Jake Gyllenhaal looked like shit with hollow cheeks
 

ridiculously_likeable

Infinite Divine PSL Incarnation
Joined
Jan 20, 2017
Messages
41,088
Reputation
230
Meltcel said:
Autistic gymcel cope

The more recessed your bones the more shit you look with low bodyfat

Jake Gyllenhaal looked like shit with hollow cheeks
and vice versa, if you have any bones, you wont even be invisible as a fat slob, because you ll still be dimorphic and have size
 
Top