Any Incels here from Clearwater,Florida?

Severe Aspie

Slayer
Joined
Aug 9, 2015
Messages
2,364
Reputation
4
I am bored as fuck tbh. i  am gonna have a date with a sub5 latina landwhale in 2 hours but i think i want to flake on her.

wanna smoke some weed with some incels. anybody of you guys from the clearwater area on here?
 

Masterfaggot

Gigachad
Joined
Nov 10, 2015
Messages
9,166
Reputation
1,855
yeah maybe

what do you have in mind? im gonna remain in tampa for tonight though
 

Severe Aspie

Slayer
Joined
Aug 9, 2015
Messages
2,364
Reputation
4
MasterFaggot said:
yeah maybe

what do you have in mind? im gonna remain in tampa for tonight though

i got no licence. where i am from in germany you dont need no drivers licence, if you are a student. its a waste of money. there are several subway systems like in new york and some city train lines which get you literally everywhere in the metropolitan area at anytime of the day.

I have heard that the public transport is shit here in the Tampa area.
Everyone seems to drive.

holy fuck. now i am getting flaked myself by that ugly whale bitch ahahahah.

 
Top